Wednesday, May 30, 2012

Coretan Rinduku Yang Tak Kesampaian !

Kata orang kenangan mengajar kita 
Kata orang kenangan indah untuk dikenang... Ye ke? 
Ada kalanya kenangan itu hanya menyesakkkan fikiran 
menambahkan kedut di wajah... ooopsssssssssss....aku tak suka lah..bab kedut-kedut ni...
aku suka nampak cool je sepanjang masa... 
Ye ke? boleh nampak cool ke selalu...tapi kalau lawa sangat pun payah jugak kan...hahaha...bukan apa pengalaman sentiasa mengajarku supaya lebih berhati-hati.....
 Aku sebenarnya kangen sangat... Namun aku cuba lupakan ia.....
Siapa ye? jeng jeng jeng....bukan oranglah tapi laman sosial tu............
 aku malas rasanya nak ke sana lagi.... aku mahu hilang dari radar itu. 
Dan biarlah aku di sini..... mencurah bakti kepada yang memerlukan bahan asg yang ku upload dari nota kuliahku dan asg. ku semasa aku  menuntut di OUM dahulu....
Namun  begitu,aku sedihla  jugak...sbb. ramai yang copy bahan dari aku.
tapi tak mahu jadi followers apalagi tinggalkan komen..huhuhu..... 
 Biarlah.... apapun aku sayang sangat laptop burukku ini.....kerana  melaluinya dan line internet bb ku, 
aku berpeluang  menjelajah alam, meneroka ilmu, mengembara, berhibur hati dan yang lebih utama masaku di sini lah.... 
Salam,
 Rina.

No comments:

Post a Comment